30 Kasım 2016 Çarşamba

Gelsin Paralar Gitsin Paralar !!

Para Parayı Her zaman Çeker !

Zenginlik çok uzun zamandan beri tartışılan bir karvramdır. İnsanlar nasıl zengin olurlar nasıl çok para kazanırlar, herzaman merak etmiş ve araştırmışımdır.Birçok varlıklı kişilerle konuşma fırsatı buldum kimisi babadan kalma kimisi borsadan bulma kimisi ise piyangodan çıkma paralar ile kendi yolunu çizmişler. Kimse standart bir işte 8 saat çalışarak zenginlik yolunun yanından bile geçememiştir. 

Yaşadığımız dünyada para kazanma kavramları arasında en çok ilgimi çeken 'ticaret' kavramını çok uzun süre araştırdım. Somut olarak girdiğim ticaret işleri içerisinde dükkan kiralaralı, vergiler ve personel giderleri içinde boğulup kaldım. 

Bir arkadaşımın tavsiyesiyle ''interneti kullansana şaşkın bütün dünya orda'' demesiyle neden olmasın neden yapamayım. Kurduğum sistemin soyut olarak internete neden uyarlamayım diyerek macerama başladım ve iyiki başlamışım. Ve karşıma çıkan ilk olgu satış ortaklığı oldu. Çünki diğer işlemlerin çoğunluğu çok cocukça ve zaman kaybı boşuna masraftı. 

İlk olarak bu kişilerle tanıştım. Ve uyguladıkları sistemin neden mantıklı gerçek dünyadan farkı olmadığını kabul ettikçe kendime çok kızmaktan bir yana bukadar geç tanıştığim için çok pişman oldum. Pişmanlıklar bir yana hayatıda kaçırmamak lazım arkadaşlar. Uygulayarak birşey kaybetmesiniz. Fakat çok şey kazanacağınız kesindir.

0 yorum:

Yorum Gönder