3 Aralık 2016 Cumartesi

Parayı Yaban Domuzu Gibi Avlayın !!

Paranız elinizden kayıp gitmesin !

Yeni yıla girmeye çok az kalmışken bu yazıyı bloğuma eklemek istedim değerli arkadaşlarım. Başlık biraz abartı olmuş olabilir fakat devir gittikçe zorlaşmaya başladı. Ekmek artık aslanın neresinde anlam veremiyorum. Elimizdeki birikim az, olanakları çok dikkatli kullanmak lazım. Kazandığınız paranız alın teriniz çok değerli patronlarınız çok sıkıntılı hak veriyorum. Bu sebeble atıcağımız adımlarda çok seçiçi olmalıyız. Yaş tahtaya basmamalıyız.

Peki benim ne yapmam gerekli ; tam olarak ne yapmak istediğinize karar vericeksiniz hangi yolla para kazanmak istiyorum, ne kadar sermaye lazım, ve ben bu sisteme ne kadar güveniyorum gibi sorularla kendinizi sorgulayacaksınız.

Ben size dağların altındaki elması veya ipek yollarını sunmuyorum. Herkesin bilip uyguladığı ve internetten belli miktar kazandığı sistemi sunuyorum. Tek farkım benim tahtam yaş değil yamulmuyor kırılmıyor beni yarı yolda bırakmıyor. Herkesin tek istedeği kaliteli hizmet almaktır. Ve bunu size satış ortaklığı denen kazanç programı sunuyor.

Nedir bu satış ortaklığı; Ben bir battaniye üreticisiyim. ve battaniyelerimi satmak istiyorum. Fakat yeterli satış yapamıyorum, ürünler elimde kalıyor. İşte tam burada satış ortaklığı devreye giriyor. Benim bantaniyelerimmi ben haricicinde 10 larca kişi pazarlıyor. ve battaniyem 100 liraysa %20 sini pazarlayan kişi alıyor. Ortalama battaniye başına 20 tl kazandıran bir ürün. Sistem böyle işlimekte olup güzel kazançlar elde edilebiliyor. Sistemi nasıl ögrenmeliyiz, nasıl uygulamalıyız cevabıda buradan alabilirsiz.


0 yorum:

Yorum Gönder